انجام امور حسابداری و مالی شرکت‌ها شامل:

 

  • بررسی اسناد و مدارک مالی در محل کارفرما
  • ثبت اسناد مالی در دفاتر قانونی
  • تنظیم اظهارنامه مالیاتی

     

تلفن تماس ؛ 09125456159 نیک‌سیرت     

 

 telegram: @malivamaliati

email: info@taraz-name.ir   

 

 

    

سوابق کاری: همکاری با شرکت‌های؛

 

- طراحان صنعت تیوا

- پردازش گستر آکام

- ره آوران فنون آتین

- صنعتی کیان مهر

- ماهان تک

 

برای شروع به انجام این امر مهم، یک ساعت تاخیر هم مجاز نیست. خیلی‌ها می‌گویند باشد تا سر سال، از اول ماه دیگه شروع می‌کنیم، ما که کار زیادی انجام نمی‌دهیم هر وقت حجم کار زیاد شد و...  این تصورات اشتباه است. شاید شروع کردن در اول سال راحت‌تر باشد، ولی لزومی ندارد که ما پنج شش ماه صبر کنیم تا سر سال برسد و تا آن موقع حساب و کتاب کامپیوتری نداشته باشیم.

در اولین فرصت باید لیست مناسبی از موارد زیر تهیه نمایید که بسیار آسان است و بعد از آن کار با نرم‌افزار و سیستم مکانیزه آغاز خواهد شد.

 

1-    لیستی از تمامی مشتریان با آخرین مانده‌ی آن‌ها (این مورد را همه‌ی بازاریان در دفتر مشتریان خود دارند)

 2-    لیستی از بانک‌ها اعم از جاری و پس‌انداز با آخرین مانده (اگر این لیست را نداشته باشید با یک تماس تلفنی می‌توانید از بانک‌تان سئوال کنید)

 3-    لیستی از کالاها با تعداد و آخرین قیمت خرید آن‌ها (برای تهیه‌ی آن کافی است در یکی از روزهای تعطیل یک آمارگیری دقیق از اجناس موجود انجام دهید)

 4-    لیستی از چک‌های موجود مشتریان (اسناد دریافتنی که معمولا در دفتر چک آن‌ها را نوشته‌اید)

 5-    لیستی از چک‌های پرداختنی خودتان (از ته‌برگ‌های دسته چک مشخص است)

 6-    مقدار موجودی وجه نقد یا همان موجودی صندوق

 

بازگشت به فهرست مطالب